Pages

Tuesday 10 July 2012

KELEBIHAN PREMIUM BEAUTIFUL

Tahukah anda pakaian dalam PB mempunyai 14 kelebihan berbanding pakaian dalam biasa. Sebagai wanita, anda tentunya wajib memakai pakaian dalam. Dan tentulah anda inginkan yang terbaik untuk tubuh anda sekaligus yang dapat menjamin kesihatan. Jangan bazirkan wang membeli sesuatu yang kurang berkualiti sebaliknya fikirkan penggunaan jangka panjang.

KELEBIHAN KORSET PB


1.      "Cup" ini membentuk piramid di mana ianya dapat menampung payudara agar tidak jatuh, puting payudara dalam kedudukan yang betul, untuk mengelak daripada berlakunya kanser payudara serta mengembalikan pigmen puting segar dan cerah.

2.      Menghalang lelemak mengalir ke bahagian belakang.

3.      Menguatkan rahim, mengemaskan bahagian perut serta menghilngkan kesan rekahan pada kulit (strech mark) terutama bagi ibu-ibu selepas bersalin.
 
4.      Bahagian ini tidak menekan ovari. Ini memberikan kesan hormon yang seimbang 'estrogen' dan progestron'.

5.      Mengelak daripada masalah gastrik dan ulser.

6.      Lace "cup" mempunyai keanjalan supaya dapat mengelakkan payudara daripada melimpah keluar.

7.      Memecah lelemak pada bahagian perut.

8.      Lubang angin mengawal keputihan, pengaliran darah dan udara untuk menghilangkan kesan bau pada alat sulit wanita.

9.      Kedudukan tali tidak mudah jatuh, di samping saiz talinya yang besar agar dapat menampung payudara dengan baik dan sempurna.

10.  Lapisan tenunan bahagian belakang terbahagi kepada 2 lapisan yang mengawal lelemak yang telah ke hadapan supaya tidak ke belakang semula.

11.  "Love Shape" nipis untuk membentuk pinggul yang menarik dan mengukuhkan kedudukan pinggul.

12.  Bahagian ini dapat menampung dengan kuat supaya tidak jatuh dan mengelakkan lelemak dari jatuh ke bawah.


13.  Tetulang-tetulang ini berfungsi untuk mengatasi masalah tulang belakang seperti bongkok, 'slipped disc', sakit pinggang dan pengaliran darah. Suntikan FIR paling banyak dalam tetulang bengkung tersebut. Sangat sesuai juga untuk ibu-ibu selepas bersalin dan dalam pantang bagi mengelakkan serta menghilangkan rekahan pada kulit perut. Ia juga merampingkan pinggang dengan cepat dan berkesan.

14.  Tali ini berfungsi untuk memudahkan kemasan dan merampingkan pinggang. Cara menggunakannya, tarik nafas sebelum menarik tali tersebut.


ANDA HANYA DAPAT MENILAI KELEBIHAN PB SELEPAS MENCUBANYA SENDIRI. HUBUNGI 019-2677949 UNTUK PEMAKAIAN PERCUMA DAN RUNDINGAN LANJUT.

No comments:

Post a Comment