Pages

Friday 13 July 2012

SELAMAT DATANG YA RAMADHAN


RAMADHAN DATANG LAGI

Selamat Datang Ramadhan. Selepas setahun, Ramadhan datang lagi. Bersyukur aku ke hadratNya kerana berpeluang dapat teruskan  ibadat wajib ini sekali lagi. Seperti tahun- tahun lepas, kami sekeluarga  menyambut Ramadhan dengan rasa agak sedih kerana  terkenangkan arwah bapa. Al-Fatihah untuknya.

Hidup mesti diteruskan.

Usaha mesti ditingkatkan.

Ibadat jangan ditinggalkan.

Kesihatan jangan dipandang ringan.

Dalam bulan puasa ni, nafsu makan tentu meningkat bila tiba waktu berbuka. Ingatlah wahai sahabat, berbelanja biar berpada, makan biar beringat kerana  membazir amalan syaitan.

Dan tidak ketinggalan ada umat-umat Islam  nakal yang menjadikan  “uzur” atau “gastric” sebagai alasan untuk tidak berpuasa. Jangan begitu kawan. Segala perbuatan dan niat kita pasti akan dihisab suatu hari nanti.

Aku ingin cadangkan kepada para sahabat terutama yang ada masalah gastric atau kuat makan ini untuk mencuba produk PREMIUM BEAUTIFUL. Kenapa ya?????? TAHUKAH  ANDA BAHAWA.......

Suntikan FIR dalam korset PB ini mampu:

1.       Membersihkan darah daripada toksik dan menukarkan darah berasid kepada darah beralkali lemah.

2.       Merangsang sel-sel yang lemah dan tidak aktif untuk meningkatkan kadar metabolism.

3.       Memperbaiki dan memulihkan ketidakseimbangan sistem saraf autonomi serta menstabilkan fungsi organ-organ dalam badan.

3  fungsi utama PB ini merupakan rawatan alternatif  untuk sakit radang usus dan perut (gastric), keletihan dan lesu serta  kehilangan tenaga badan. Oleh itu dengan memakai PB anda akan rasa kekal bertenaga semasa puasa dan kurang makan semasa berbuka. Dgn itu, memudahkan anda bersolat tarawih  pada  malam harinya.  
Selain itu juga PB dapat memulihkan masalah kesukaran tidur lena. Tidur yang lena dan cukup amat penting untuk kita meneruskan ibadat seterusnya sepanjang hayat.

The best ever solution is wearing PREMIUM BEAUTIFUL!!! seriously to say..this is the best way to get FIR! Let’s check out how FIR in PREMIUM BEAUTIFUL function.


FIR akan menembusi 3 cm kulit



FIR menggetarkan molekul air dalam badan


Tindak balas FIR dengan sel kulit


Tindak balas FIR dalam molekul air



Sebelum pakai PREMIUM BEAUTIFUL




Selepas 30 minit pakai PREMIUM BEAUTIFUL





Selepas 1 jam



Tompok2 biru sebelum pakai PREMIUM BEAUTIFUL dan tompok2 oren kemerahan selepas memakai PREMIUM BEAUTIFUL. Gambar rajah ini jelas menunjukkan FIR bertindak balas dalam badan dengan suhu yang tidak sesuai bagi perumah kanser (membiak) sekali gus membantu mencegah kanser dan pelbagai sakit lain.
HUBUNGI 019-2677949 UNTUK MAKLUMAT LANJUT DAN PEMAKAIAN PERCUMA. HANYA DENGAN MERASA SENDIRI BARULAH BOLEH PERCAYA.

KORSET SESUAI UNTUK WANITA DAN BENGKUNG UNTUK LELAKI.

No comments:

Post a Comment